Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ilk gebeliğim çok tecrübesizim bu zamana kadar kesemi de bebeğimi de gördüm her şey çok yolunda gidiyordu doktor da bir sorun olmadığını söyledi ama bugün kan değil de belli belirsiz şeffaf çok çok hafif bir kahverengi açık bir sıvı tam kahverengi değil aslında. Keskin olmasa da hafif bir kan kokusu vardı çok heyecan yada telaş yapmadım çünkü bu haftalarda hafif lekelenmelerin normal olduğunu okumuştum bilgisi olan yazabilir mi