burcu0818 Benim de tüp bebek şu an 37 olacağız.34. Haftada tansiyon sınırda çıktı, kilosuda düşüktü bebeğimin. Her sabah bir bardak limonlu su içiyorum ve yine her akşam içiyorum. Yemeklerim tuzsuz tüketiyorum. Biraz kilo almaya başladı bebeğim, 2 hafta daha gayret etmem gerekiyor. Beslenmeniz, dinlenmeniz ve stresten uzak durmamız çok önemli. İnsan endişeleniyor ama aksi daha çok tansiyonu etkiliyor gerçekten.