4defa düşükten sonra 5.hamileligim. dün 12+1di kontrol yapıldı hiçbir sorun yoktu haftaya serklaj olacaktım sabah bir kalktım aşırı kanama olmus. Hemen aradık doktorumu kontrole gittik. Bebek sağlıklı kanamalı bölge var. Önceki dusuklerden dolayı 6.haftada progestana ve coraspirine başlamıştık. şimdi de iğne ve antibiyotik başladık. Yakın takip yapılacak ama çok korkuyorum. Bir daha kaybetmek istemiyorum evladımi. Böyle sürekli düşük yapan ve bebeğine kavuşan var mı?