Kızlar 30.haftadan beri bebeğime kan yeterince gitmediği için beslenemiyo amniyon sıvısı azalmış ve gelişme geriliği var kilo alımını durdurmuş durumda sadece hayati organlarına kan gönderiyomuş o yüzden sıkı takip altındaydık 2 haftadır dün tekrar kontrole gittiğimizde kordona giden kan iyice azalmış amniyon sıvında iyice azalmış dedi şu anda 1500 gr bebeğim hergün gelip nstye giriceksin dedi pazartesi günü doğumu planlarız artık çünkü bebek içerde risk altında dedi şu anda 32+3 haftalığız 33.haftada alırız artık o zamana kadar bi problem olmazsa dedi bu durumu yaşayanınız var mı tecrübelerinizi anlatır mısınız kızlar çok tedirginim ne kadar kendimi rahatlatmaya çalışsamda çok korkuyorum 🙏 uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🙏