Misssimsek Birrrce doktorun kan ilaci vermedi mi canım. Son zamanlarda kansızlık iyi değil zaten doğum sirasindadakan kaybediyoruz. Doktoruna danışarak kan ilaci baslamalissin bence
my_babe Birrrce ilaca başlamalı doktorun canım doğumdan sonra kolay taparlayamazsın bu değerlerle benim değerim 6.1e kadar düştü gebeliğimin ilk aylarında iki kez damardan Demir yüklemesi yapıldı ve şuan hap kullanıyorum
Birrrce @my_babe#7 hap verdi ama etkisi olmuyor bana da serum yoluyla verecekler heralde yükselmez diye