Merhaba arkadaşlar benim bir tane kızım var şimdi ikinci bebeği düşünüyoruz 2 senedir olmuyor doktora gttm rahim flmi istedi çektirdik sol tüpüm tıkalıymış ne yazıkki ve bana ameliyat ücretini 18 bin dedi bu konuyla alakalı bilgisi olan lütfen yardımcı olabilirmi ameliyat tek çaremi:(