Lilamor77 Kızlar merhaba 26+5 im Bikaçgündür okadar uykum varki her dk uyuyasım var çok aşırı yorgun hissediyorum kendimi neden böyle sizdede oluyormu
tiniminianne Ben gripoldum 2 gündür ama 1 haftadır devamlı uyuyorum bence haftalardan ötürü. Bende 27+6ym
Snglkmlalp Aynen ya 27+1 im ben de devamlı uyuyasım var. Sabah kalkıyorum kahvaltıdan sonra hemen kıvrılmak istiyorum. Tabi 2,5 yaşında oğlum var onun sayesinde yatamıyorum. Gündüz uyku saatini iple çekiyorum birlikte uyuyoruz