ilkimm_ Kızlar yavaş yavaş kafamda bebeğim için hazırlayacağım odayı düşünmeye başladım bu beşik yatak gibi olan takımlardan mı alsam yoksa montessori yatakları çok beğeniyorum ondan mı alsam hiç bilemiyorum siz neler düşünüyorsunuz bebek odası konusunda
Dtoz ilkimm_ montessori usulü yatakları ben de beğeniyorum. 2 yaşından sonraya düşünüyorum. Şuan sizin için yatırıp kaldırırken zor olabilir. Çok eğilmek bebek ağırlaştıkça sizi zorlar diye düşünüyorum. Ama 70*140 ölçülerinde önce beşik olarak kullanılıp sonra yanları açılan ve alçak kullanılabilen yataklar var. Ben onlardan alacağım inşallah.
defnemila ilkimm_ Anne yanı beşikleri max. 6. Aydan sonra kullanılmıyor diye o kadar çoook tecrübeli anne var ki. O yüzden ben anne yanı almaktan vazgeçtim. Park yatak aldım 1.5-2 yaşına kadar onu kullanır. Dedesise montesseri yatak yaptı 2 yaşından sonra ona geçer inşallah. Hem park yatak kolay kurulumu falan sayesinde gittiğim yerede taşırım köye kalmaya gidiyoruz ben sık sık kayınvalideme gidiyorum falan daha kolay olur benim açımdan en azından
Hopmummir ilkimm_ bende montoserü yataklı olandan bebek odasını alacağım yanıma sepet beşik 1 yaşından sonra daha kolay olur diye düşünüyorum yürümeye başladığı zaman kendi uyanıp çıkıp gelebilir diye
Yenianneadayi2208 ilkimm_ ben şimdilik anne yanı beşik aldım canım 6-7 ayına kadar kullabileceği şekilde.Ayrı odada olmaz çünkü.Fiyat olarak fazla gelirse tutumlu anne diye bir uygulama var oradan az kullanılmış sıfır gibi anne yanı beşikler var değerlendirebilirsin.Şahsen ben 6-7 ayından Sonra güzel bir oda yapmayı düşünüyorum. ☺️
caglareisogluozturhan Montessori yatak genelde yenidoğanlar için uygun görülmeyebiliyor. Anne yanı organik ahşap beşikler var. Üstelik asansör özellikli ve korumalı. Doğumdan itibaren 3 4 yaşına kadar bile kullanıma uygundur.
ilkimm_ Dtoz ya aslında bende oda yapmasam da bir süre yanımda beşikte mi olsa diyorum ama bilemiyorum da bi yandan montessori odayı 2 yaşında kurabilirim aslında baya kararsız kaldım
defnemila ilkimm_ Evet canım elinden geliyormuş böyle şeyler 1 ay kadar uğraştı ana sağolsun çokta güzel bir şey yaptı Allah bin kere razı olsun
ilkimm_ Hopmummir Normalde benimde planım da öyle bir durum var ama bugün park yatak almaya karar veriyorum sanırım 1 yaşına geldiğinde de güzel bir oda yapacağım
ilkimm_ Yenianneadayi2208 anne yanı bende düşündüm de bir ara hamile psikolojisi herhalde sonra hevesim geçti ondan 😂 park yatağa döneceğim sanırım 😂
Yenianneadayi2208 ilkimm_ park yatak yeni doğan bebek için zor olmaz mı ama.Gerçi odanız büyük ve müsaitse aynı odada olabilir ama minicik bebek başka odada olmaz diye düşünüyorum cnm ☺️ Ama tabi anne yanı beşik uzun süre kullanabileceğimiz birşey değil ekstra masrf 🤷🏻♀️
ilkimm_ Yenianneadayi2208 odam büyük giyinme odam da ayrı olduğu İçin odamda sadece yatak var oyüzden geniş bir alan kalıyor