Ftmhmt Merhaba Hanımlar; Herkes nedense bana reflü yatağı al bebek daha rahat yatar diyorlar alsammı bilemedim. Lazım olurmu fikir verin lütfen...🙄
tiniminianne Ftmhmt Canımm araştırdığım kadarıyla kullananlar çok memnun, kullanmayanlara keşke alsaydık diyorlar. Bende alıcam :)
my_babe Meryem15Denizzz bebeğin hem gaz sorunu olmuyormuş duyduğum kadarıyla hemde kafa şekli düzgün oluyormuş canım
tiniminianne Yukarıdan aşağıya doğru eğimli bir yatak oldugundan bebeğin midesindeki şeylerin yan yattıgındaki gibi geri gelişini engelliyor. Büyüklerdede gastrit ve ya reflü oldugunda öyşe yatması önerilir ya onun gibi. Umarım anlatabilmişimdir 🤗