Bende geçen sene doğum yaptım sezeryan spinak oldum bu doğumundada spinal olacağım inşallah ilk yürümede çok ağrınız oluyor ama dayanın sonra ne kadar bol yürüyüş yaparsanız o kadar çabuk toparlarsınız illa günlerce yatakta kalmanıza gerek yok dirençli olun ben ertesi gün eve geldiğimde banyomu kendi yaptım üstünü kendim çıkardım kendim giydim korkmayın cesaretiniz olsun spinal olmak istiyorsanız hastaneye kahve ve bitter çikolata götürün komposto yapın kendinize çok iyi geliyor inanılmaz şeker ihtiyacı duyuyorsunuz ilk gün ben 3. Gün oğlum sarılıktan yendığanda yattı fıldır fıldır geziyordum hastanede gece sandalye üstünde kaldım bir ton merdiven indim çıktım falan nasıl atlatacağınız tamamen size bağlı arkadaşım 40 gün yataktan Çıkmadı ağrım var diye Naz yaptı ben aksine hemen toparlanayım evimdekiler dağılsın hemen normal yaşamıma döneyim istedim 🥰