Bende emdik kurtköydeyim 🤷🏻♀️ Çok güzel olur hamişler kafa dağıtırız valla 💞 birde Marmara eğitim ve araştırma da 16. Haftadan sonra gebe okulu tarzı bişey varmış sanırım giden var mı internette görmüştüm kayıt olunuyormuş bir arkadaş bulsam gidip gelmek istiyorum bende 😍