Ddk amin inşallah hepimiz sağlıklı bi şekilde kucaklarımıza alırız bebişlerimizi 🙏 bir tane 10lu bir tane 5li hastane çıkışı ekstra 2 zıbın ve alt pijama koydum hastane çıkışının içine giydirmek için malum nisanda doğacak ama havalar hâlâ soğuk ağız mendili, ıslak mendil, prima, havlu koydum ne olur ne olmaz alt açma koydum çorap koydum ekstra göğüs pompası göğüs pedi hasta bezi bide kendim için gerekli pijama gecelik terlik kıyafet iç çamaşırları koydum başka bir eksik var mı bilmiyorum sizin aklınıza gelen birşey var mı eksik gördüğünüz?