kızlar merhaba. 34+3 de sertlesmelerimden dolayı nst ye bağlanmıştım. doktor sanci görmüştü ve bugun tekrar baglanmami istedi. ve yine sancılarım cok cikti. alttan muayene olmami aciklik olup olmadigina bakmak istedi doktor. ebe alttan muayene etti. ki ben deliler gibi korkusu olan bi insandim bu konuda. evet biraz kastim kendimi ama açıklığımin olmadigini öğrendim cok şükür. erken oldugundan açıklık olur die dr cok korkmustum. ilac falan vericek doktor. sonuc itibariyle ilk defa alttan muayene oldum. korkmayin kendinizi kasmayin kizlar. ben biraz kastigim icin agrim oldu ama kısa süren bi işlem. gozumuzde büyütmeyelim. insallah bi dahakinde daha rahat olurum ve zamaninda gelen sancimla cati muayenesi olurum. Allah hepimizin evlatlarini vaktinde sag salim kucaklarimiza almamizi nasip etsin🙏🙏🙏