Kızlar merhaba , sürpriz bir sekılde 2. Gebelıgımı ögrendım sımdı 13 haftalığız saglıkla kucağıma aldıktan sonra artık 3. Çocuğu hem maddı hem manevı anlamda kaldıramayacağımızın farkındayız eşimle. Spiral ıle hamıle kalanlar da olabılıyormus cok korkuyorum kordon bağlatmak hakkında ne düşünüyorsunuz ? Aklımdan cok şey gecıyor Mantıgım bağlat kalbım hayır dıyor