Sumeyye_g Mlkrsln banada ikili taramada kız dediler sonra 16 da kesin erkek olduğunu öğrendim eğer %100 dediyse erkektir ozaman kordon mu pipi iç anlaşılıyor zaten
Kumralbela Prenses001 burada 14 haftalikti tam erkege benziyor erkek dedi ilk attigim resimdede tam 16 haftalikti sen arkasi dönük dedinya doktorda dediki kiz ben anlamıyorum tabi doktorumu degistircem olmazsa sence erkekmi canim iki resmede baktin🙊❤️
Prenses001 Kumralbela ilk resimde arkadan resim vermiş hiç bir şey anlaşılmıyor malesef biraz daha net ve yan olsa iyi olurdu canım bu usg lere net bir şey diyemem
Kumralbela Prenses001 olsun yinede teşekkür ederim canım bebegin arkadan olan resminde yuzde doksan kiz dedi hatta kesin dedi ama bi hafta sonra yine cagirdi emin olmak icin soylemeyin yinede kimseye dedi
Husyavuz123 Prenses001 merhaba canım yine ben ☺️ https://i.hizliresim.com/yjA8d7.jpg https://i.hizliresim.com/3g1B8r.jpg Bunlarada bi bakarmısın sana zahmettt 🥰
Prenses001 Kumralbela rica ederim canım ne demek 😊 yine gittiğinde yeni usg atabilirsin onada bakarız