Arzu_54
Yiyorum abartmadan tabiki. Ya bence bu gebelik için geçerli bişey değil normal yaşantımızda da böyle olması gerekiyor.
20 haftalığım hiç kısmadım kendimi istediğimi yedim. Zaten artık hiç bişey doğal değil ki kendimi kandırıyoruz organik organik diye.