Evet anne adayları arasına artık yeniden ben de katıldım. 40+0 da gerçekleşen muayenem sonucu suyunun azaldığını öğrendim ve beni direk doğumhaneye yönlendirdiler. Yatışım yapıldıktan sonra bana bir iğne vurup serum taktılar. Sancım yoktu zaten hiç, açıklık hala 3 cm di (önceki muayenede açıklık buydu) zaman ilerledikçe açılmam 5cm olmuştu beni bi 20 dk yürüttüler açıklık 6 cm oldu ve zaten sancılarım bundan sonra başladı. Ben ilk oğlumuda normal doğurmuştum ama bu beni çok yıprattı çok ağrılı oldu ama şükür doğumum çabuk ilerledi. Öğlen 1 de yatışım yapıldı 17.30 da doğum gerçekleşti. 3.500 gr 51 cm. Bu arada büyük boy depend çok iyi oldu 70 kilo ile doğum yaptım ve dependim bitti yenisini aldım çok ama çok kullanışlı. Kanamam hala devam ediyor. Ayrıca kesisiz doğum yaptım ama bebek çıkarken yırttığı bir kaç yere mecburen dikiş atıldı. Şu an daha iyim umarım daha da iyi olurum. Siz anne adaylarına da Rabbim kolay doğumlar versin.