Hamileyimmm alewer06 amin canım benim inşlh insan bi an düşünüyo yinede kötü olurmu diye allahın izniyle kavuşuruz inş bebişlere
MehmetAkifZeli Benim de bebeğimin kalp atışları yavaş dedi dr 6+3 dü yeterli kan gitmşyor bebeğe dedi iğne başladık öncesinde hamile olduğumuz öğrenince coraspin vermişti inşallah fayda eder haftaya kalp atışını daha güzel duyarız meleğimin