Kızlar bebeğim sürekli bir tarafta toplanıyor sertleşiyor özellikle üst kısımda herhangi bi vajinal ağrı yok baskı yok ama üst taraf çok kötü bu doğumun yaklaştığının belirtisi mi yalancı kasılma dedikleri şey ağrısız da oluyor mu yani bu arada 35.haftadayım