Benim 4. Haftada belli olmustu 2 kese oluşmuştu. Doktor ikiz gebelik demişti. Ama 6. Haftada diğerr kesenin gelişimi durdu ve tek kesede bebek göründü. Sanırım benim ki çift yumurta ikizi olacaktı ondan görünmüştü. Ama tahminimce tek yumurta ikizi de 6. Haftada kese içindeki bebek görününce görünecektir