Ablam için yazıyorum kızlar. Başına gelen var mı acaba.
bu anne karninda. Su almayi oneriyorlarmi? Ekografide bebegin karninda, kalbin etrafinda ve vucudunda su toplandiginu gorduler. Benim karnimdan su alip cocugun ne hastaligi oldugunu ogrenmek istiyorlar. Riski var tabi, erken dogum.