Prens_annesiyim Kizlar dün akşam bir parça nişan geldi ama ne suyum vardı nede sancım bugün bir parça daha geldi bebeğim hareketli ağrım da yok suyumda gelmedi 33+5 doğumum mu yaklaştı yoksa dah çok erken yardım eder misiniz
Busbusvehashas Prens_annesiyim henüz erken bir zaman, doktora gittiniz mi? Gitmediyseniz acilen bir hastaneye gitmeniz gerek.
Asliiiiiiii Nişan gelmesi önemli bir süreç sancı olacak ya da su gelecek diye birşey yok banu çiftçi nin normal doğum videosunu izleyin animasyon tadında çok güzel anlatıyor
Prens_annesiyim Tumurcuq krem rengi ama jel gibiydi böyle araştırdım nişanmiş erken olduğu için korkuyorum biraz
kaderkazanci Prens_annesiyim 37.5 im dün aksam az bi suyla o dedgin jel gbi olan sey bendende geldi acile gittim hemen enfeksiyondan kaynakli geldi dediler iltahaptan kaynaklı git bi baksınlar tathlil yaptır için rahatlar en azından korkulacak bisey yok emin ol
Ceren92 Prens_annesiyim canim benim dun ve az once wcde jel gibi sari beyaz sumukumsu bi parca geldi bu o olabilir mi agri yok sanci yok bende
Prens_annesiyim Busbusvehashas telefonla konuştum suyun ve ağrın yoksa endişelenme hazırlıklı ol acil durum olursa gelirsin dedi ama yinede korkuyorum
Busbusvehashas Prens_annesiyim ciğer geliştirici gerekebilir aslında daha temkinli olmakta fayda var diye düşünüyorum. Bence yakınınızdaki bir hastaneden doktor görüşü alın gerekirse doktorunuza gider ya da evde beklersiniz
Prens_annesiyim Busbusvehashas tamam eşim yolda birazdan gelir o zaman gidicem en azından muayene oluyum içim rahat etsin
hunilimom Prens_annesiyim nisan krem renkli olmuyor canım daha koyu pembe kırmızı oluyor akıntı olabilir mi