Sueda29 Hiç akıntım yoktu benm.29. Haftaya doğru gidiorm.afedersiniz şu bikaç gündür peçete ile silince turuncu gbi bi akıntm oluyor bu ne acaba korkmaya başladm...4 martta kntrlm var