3 yada 4 aydan sonra çekim yapıyolar özel diş hastaneleri tabi doktorundan rapor alman lazım dolguyu da geçici dolgu yapıyorlar çok geçmiş olsn çok iyi biliyorum o diş ağrısını bende 1 buçuk aylik hamileyken cektim gebelik yeni diye hiç kimse bişey yapamadı çaresizlikten ağlıyordum ağrısının yani sira😯