Tgb2310 kanama diye gittim ama sanırım yara vardı ordan kan geldi. Bebekler de suyunda yada plasenta da Bi sorun yoktu. Kanama istediğimiz bişey değil Bi süre wc harici kalkma dedi. Önlem amaçlı sanırım. Serklaj yok rahim agzım kapalı şükür. Yatmıyorum ama kendimi de iş yaparken yormuyorum ne olur ne olmaz taşıdığım canlardan kıymetli değil ya diyorum. Sorunsuz zamanında kucagımıza alırız inş.