Arkadaşlar dün kan verdim 1050 çıktı doktorum pazar günü yani yarın yine gel kan ver bakalım sağlıklı gebelikmi sagliksiz gebelikmi dedi beta HCGsi 1050 çıkıp artan varmi arkadaşlar dualarıniza ihtiyacım var bebeğim sağlıklı ve benimle olsun insallah 🙏rabbim isteyen herkese nasip etsin