Esmanur2020 çatın dar açıklığın da yoksa,boşuna kendine eziyet etme canım benim ilk doğumum da çatım müsaitti hatta doktorum baya bi ısrar etti normal doğurmam için fakat açıklığım hiç yoktu 42. Haftaya kadar bekledim ve suni sancı ile başlatıldı doğumum 8 saat çektiğim sancı sonucu açıklık olmadı bebek kanala bile inmedi ve mecburi sezeryan oldum sana da tavsiyem kendine hiç eziyet etme önemli olan yavrunu sağ salim kucağına almak