Merhabalar 7+2 hamileyim . Ailemizde ( anneanne) ikiz gebelik var. 2 kuzeniminde hem kendılerinde hep eşlerinde ikiz vardi. Ve ikisininde ikiz cocukları oldu😊 bende bugun kontrole gittigimde 2. Keseyi gördük . İlk kesedekı bebeğin kalp atısılarını cok sukur duyduk . Ama 2. Kese için birsey goremedi. Boş da olabilir dedi. Küçük olduğu için mi gözükmedi yoksa böyle birşey başına gelen var mı ? Haftaya randevum var ama çok merak ediyorum 🙈