1234seda Adet tarihime göre 4+5 iz ne bulantı ne hissetme hiç birşey yok endişe ediyorum salı günü beta 700 çıkmıştı bir daha batırmadım
Elifff06 1234seda bende 5 oldum bendede yok sadece halsizlik ve uyku hali var bulantı ilerde oluyor zaten 2-3 aylıkken ama bende ağrı var sende de oluyor mu kısıklarda
Dygggkcr 1234seda daha erken. Genelde 6-7. Haftadan sonra başlar. Hiç belirtisiz hamilelik geçiren de var takılmayın
nilinannesiii 1234seda maşallah de canım bende öyle post açmıştım baş ağrılarından çatlıyodum nerdeyse ama maşallahım var 11. haftama girdim şuan birşeyim yok aman olmasın☺️☺️
hilal_yener 1234seda illa kuscaksın diye birşey yokki belirti yaşıcaksın diyede birşey yok ben 7 aylık olcam 1 hafta sonra ben bu zamana kadar bitane hamilelik belirtisi yaşamadım 😂
Ehnr 1234seda ahah geçen hafta 5 haftalıkken doktoruma dedim ki hiç belirti yok beta yükselmeye başladı gorceksin dedi bugün mide bulantısıyla uyandım 😒😒😒 beta yukseldikce anlarsın benimde öyle oldu
annee27 1234seda canm 7 haftama kadar hissetmedim bisey sonra bi bulanti allahim dedim bune öluyorum galiba 🤣 sonra 12 haftdan sonra gecmeye basldi 16 da rahatladm
ceylin4 Elifff06 benim hiç mide bulantım olmadı yani olmayabilir siz sürekli dua edin hiç birşeycik olmaz Allah'a emanet miniklerimiz