Seva__sevaaaa Merhaba kızlar ben ocak ayında kan sulandırıcı coraspirine başladım o ay hayatımda ilk defa 13 gün gecikmem oldu. Şimdi bu ayda 2 gün gecikmem oldu bu hep böylemi olucak? Yani sizdede kan sulandırıcı gecikme yapıyomu?
derinsvy Seva__sevaaaa kist olmuştur canım benim bir hafta gecikmisti 8. gün gittim kist olusmus iste adet söktürücü içtim ozaman aspirin falan faydq etmemisti
brcakyll Seva__sevaaaa ben normal ağrı kesici içmiştim yanığım vardı ağrısından dolayı benimde 15 gün gecikme olmuştu o ay ana doktor normal demişti sonra yine eski haline döndü