Duruuuu Arkadaşlar lohusa geceliğinizi nereden aldınız internetten sipariş düşünüyorum hangi siteden alabilirim bir de normalde s beden giyen biriyim hamileliktede sadece göbeğim çıktı hangi beden almalıyım?
sinemayyildiz Duruuuu erbagcistore den aldım canımm ben iki tane çokta kaliteli bedenine uygun olanı söylüyor kilonu felan yazinca
Seymasrbyk Duruuuu ben m beden aldım canım ama s bile alsam olurmus 50 kiloyla hamile kaldım suan 60 kiloyum 3 hafta sonra Doğumum olucak inşallah sadece karım var Benimde ama şuan m beden tam oluyor Doğumdan sonra çok az bol gelebilir 😊
Seymasrbyk Duruuuu ben bi tane uzun gecelik aldım sezeryen olucam çıkınca ilk onu giyerim daha rahat olur diye düşündüm 2 tane loğusa pijaması aldım alt üst sabahlık olarak bir de gömlek pijama aldım ilk gün uzun geceliğimi ve düğmeli pijamamı giyerim diye düşünüyorum 😊