Poyraz_basak https://imgyukle.com/i/nW9V4x https://i.imgyukle.com/2020/02/29/nW9V4x.jpg Kizlar Gebelik var deme Geçenlerde yazmıştım adetimi bekliyorum diye 1 gün geçti daha kan pihtilasmamda var ne zaman iğne kullanmaya başlanıyor
Sermec Poyraz_basak canım teste göre gebelık var İnaşşalah saglıkla ilerler eger pıhtılaşman varsa bence doktora git belkı hemen başlar
Sedocan Poyraz_basak ben evde test yaptım ertesi gün doktora gittim progestan ve corasprin kullanıyorum o günden bu yana
Dsg Poyraz_basak kanda da bakıp emin olmalısınız hamilesiniz büyük ihtimal tebrik ederim aklınıza kimyasal gebelik vs gibi şeyler getirmeyin doktor kontrolünüzü olun içiniz rahat olsun 😍
Poyraz_basak Sermec tşk ederim cnm randevu aldım gidicem hayırlısı bakalım 2 tane kaybım var ins sağ saglim doğar
minik_mucize Canım teste göre var muhtemelen cok yeni hatta doktora gittiğinde göremeyebilirsinde kan ver kesin sonuç için ama kan pıhtlaşması varsa bir an önce doktorada gitmelisin
Busra_korkmazz Cok net iki cizgi cikinca da kimyasal yada bos gebelik olma iht varmi? yani silik filan degil bayaa koyu.. ama ynede sikintili gebelik olurmu? bazilari problemli gebeliklerde o oyle net cikmaz diyo bilginiz varmi?
Poyraz_basak Dsg oksdar çok heveslendirmiyorum kendimi 2 tane kaybım. Var birtane oğlum var hayırlısıyla sağlıkla gelir ins gidicem doktora bakalım çok tşkler
Sadesoda Poyraz_basak hayırlı olsun canım 🌺 kaç gün gecikme ile yaptın? Kan pıhtılaşma varsa hemen gitmelisin doktora coraspin ve iğne yazıyor
Poyraz_basak Sadesoda 1 gun gecikti yaptım cnm ama büyük ihtimal küçük daha randevu aldım perşembeye gidicem ins
Evinttnc Poyraz_basak hemen başlatmalısın canım gözün aydın hayırlısıyla kucağına da alırsın inşallah 🤲🏻
DamlaNur29 Poyraz_basak saglık ocagına gitsene cnm varsa eğer kanda cıkar yada acile git muayane ol ordada iğne yazarlr veya ilaç bekleme kan pıhtısı olursa bebeğe zarar allah korusun
Poyraz_basak civcivim_ randevu perşembeye verdiler ama ne yapsam gidene kadar coraspirin falan mı içsem acaba bilemedim