Bende bugün 38 oldum artık gelsin istiyorum doktor en son doğum yakın her an gelebilir demişti ama gelen giden yok küçük hanımın keyfi yerinde galiba ama benim ağrılarım çok arttı artık gelsin diye dua ediyorum duygu durumlarıda bi merak ve heyecan içindeyim ilk gebeliğim başıma neler gelicek sancıyı ayırt edebilirmiyim suyum gelirse anlarmıyım vs vs en çokta kızımı merak ediyorum bu arada normal doğum bekliyoruz inşallah son anda aksi bir durum olmazsa 🤰🏻👼🏻