Kbrbydk Bende 37+6 yim. Sancim yok bir belirti yok. 9martta suni sancı ile doğuma gidicez gelmezse kızım. Ben yine de kendi sancilarimi bekliyorum😊
Fidan3594 Sevgiden 36+2 olduk ama kasılma dışında hiç belirti yok şuan 🤷🏻♀️ Salı muayene var çatı kontrolü yapar mı bilmiyorum. Sabırsızlanıyorum artık 🙈
Menekse63 Sevgiden amin amin sorma ya gelsinler artık kuzularımız ama ne kadar gelmesini istesem de içimde büyük bir boşluk oluşacak o da var
Balimkiz Sevgiden 38+2 salı gunu 03.03.2020 de sezeryan olucam canım heyecan endişe korku merak hepsi bir arada
Sevgiden Balimkiz Allah yardımcın olsun sağ saglim yavrunu kucağına al göz açıp kapayıncaya kadar geçsin bütün acıların
Emosh123 39hafta 3günde 1kontrollerim oluyor bebeğim başından beri baş geliş pozisyonundaydı hiç değiştirmedi ama hala gelmiyor ağrılar arttı bakalım bekliyoruz
Sevgiden Haticerkan sabahtan akşama bile değişiyor canım ben bu sabah gayet iyiydim şuan altımda öyle bir yük varki resmen kafasının yaptığı baskı canımı yakıyor otururken kalkarken canım çok yanıyor öksürurken bile sanki dogurcakmisim gibi baskı yapiyor
Ftma_izmr Sevgiden 37+5 ilk nst ye 10 gün önce girdim yakında yine kontrole gideceğim, çatı da sancılarım oluyor gün içinde belden buruk bi ağrı giriyor geceler çok hareketliyiz
Fatmanur_yakup17 Sevgiden Benimde hafif sancım çıktı ama ben hissetmiyorum 38+6yıx doktor yatıralım dedi ben istemiyorum dedim evde durmak daha iyi çok sancım olursa gelirim dedim ama bir an önce doğurmak istiyorum artık 😍😂
nektarin_moms Busra2012 Al benden de o kadar 😊 çok özlem hissediyorum. Sanki uzun zamandır görmemişim gibi. Bir an önce oğluma kavuşmak istiyorum çok değişik bir his. Bir ben böyleyim sanıyordum😅 Bizde 36+1iz. Daha doğum şeklimiz belli değil. Sağlıklı gelsin de hiç önemli değil.
aslikls3 Mebos ben de 36+1 bugün ilk kez nst girdim her şey gayet normal 38de çatı muayenesi yapacakmış bekliyorum bakalım heyecanla ne zaman doğacak diye 😊