Betl_ay06 12ve 13 haftalık bebegi olan annemler cinsiyeti öğrendinizmi acaba ben 13. Haftaya oluyorum ozman gidecem merak ettim söylerim doktor diye öğrenen varmı diye size sormak istedim 🙂
pPapatya Betl_ay06 11+2 de kıza benziyor dedi acildeki doktor. 15. Haftada gidicem. Bir oğluşum var. Merak ediyorum 🤩