Merhaba şuan 5 haftalık hamileyim, geçen hafta bir düşük riski geçirdim ve kanamam oldu beta testim düştü. Yani 4 gün önce 1820 çıkan betam o gün 1180 çıkmıştı. Kese oluşumu var fakat şuan beta takibi değil kese oluşumu izleniyor. Salı kontrolüm var, çok korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ya da acaba bebeğim düşmüşmüdür 😔