mertinannesii Kızlar malum 6 martta bime bebek ürünlri gliyor. Bimden veya a101den emzk biberon alıp memnun kalan vrmı .fiytlri uygn. Ayrıca avent almk isterdm bnde ama pahalı bütcemi zorlayacak szin önerilrnz nedir
Real mertinannesii ben 1 yıldır onları kullanıyorum .sadece biberon memesini değiştiriyorum.emzigide 4 tane almıştım bi sure sonra değiştirdim yenisini verdim zaten sağlam da olsa 6 ayda bir değiştirilmeli emzik.avente gelince benim şahsi fikrim hiç gerek yok zaten avent alsan bile bebek emmeye bilir.oyle bı riskte var.
Real mertinannesii bu arada bim biberonunun memesi carfurda var.benimko ağzı çok açılmıştı daha biberonu vermeden üstüne dökülüyordu yedek carfurdan almıştım 4tl gibi bişey .
Pirem Wee ürünlerinden alabilirsin o kadar pahalı olduğunu düşünmüyorum, bütçeni sarsmaz içinede siner bence
Real mertinannesii rica ederim.biberonu hala sapasağlam uzerindeki boyası bile ilk günkü gibi duruyor.ama hiç bulaşık makinasına atmadım elimde yıkadım.
Real Bim biberonu gaz giderici diye hatırlıyorum almak isteyenler bu içindeki plastik ne böyle diye telaş yapmasın o sivri olan ve tıpa gaz yapmasın diye.
Snd_dzgn23 Zeyno_ canım kilot gibi giyiliyor mavi bir benek var o arkana gelecek kirletince kenarından koparıp yırtıp öyle çıkarıyorsun ben de aldım hepsi burada sayfasından hatta iki paket aldım 9 lu daha kullanmadım ama üstünde yazıyor Migros’ta 36 tl idi
Canan9627 mertinannesii ben wee baby nin ürünlerini aldım canım hem kaliteli hem uygun her eczanede de bulablrsin
mertinannesii Canan9627 wee babynşn seti halnde olanlrı vr nette 74 tl 3 bibern ve bibern temzlme frcası emzk ve dişlk o uygn gldi ona bakablrm
rabnaz6822 mertinannesii canım haklısın herkez ayağını yorganına göre uzatmalı ama biberon ve emzik tarzı şeyleri öyle yerlerden alma şahsen ben hayatta almam😇ebebek indirimleri takip et yarı fiyatına düşüyor 😇bebekler zaten çok hassas oluyor dandik ürünleri kullanıp bebeğini öyle şeylere maruz bırakma 😭