KezbanAyhanKorkmaz Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim idrar tahlilimde en fazla 5 olması gereken keton değeri 150 çıktı. Böyle bi durumla karşılaşan varmı ? Yarın sorucam doktora ama duramadım😀
Seymaaa Hamileligimin ilk aylarinda cok kustugum ve hic bisey yiyemedigim icin benimde cok cikiyodu. Ve surekli serum takiliyodum. Cok cektim o ketondan😏