EsraaMus GulinMert Bunu söylediğiniz iyi oldu bende sticker istemiyorum direk baskı olsun istiyordum. Hacı şerifte öyle oldugunu da bilmiyordum.
Arasil Ben stickerını kendim bastırıp ,1 kg çikolata aldım . Kesip yapıştırdım ,Bide yanına drajeleri koydum.