Mrvsln54 canım herkesin hamileliği Farklı ilerler sen ona buna bakma .. benim de mesela ilk 3 ay sadece hafif bulantım vardı onun dışında gayet rahat geçti şimdi son aydayız çok zor geçiyor mide yanması kramplar uykusuzluk vs . Bebeğim de gayet sağlıklı çok şükür 🙏🏻 Doktoruna bak sen gerisini boşver 😉