2 doktora gittim 2side bebeğin karın boşluğunun su topladığını söylemişti dün perinetoloji doktora gittim bebeğin kalbinde 2 tane delik olduğunu , migde çapının küçük olduğunu ve karın bosluklarının su topladığını söyledi Pazartesi amniyosentez yapılıcak sebebi arastırılıcak daha sonra gerekirse heyete cıkarılıcam başına böyle şeyler gelen var mı 😭 o kadar çaresizim ki ilk gebeliğim bi mucize olsa keşke hiç bişeyim olmasın hayatta ama bebeğimi sağlıklı kucağıma alsam keşke 🥺