papatyaa1 Gizemnaz_ bennn 😂 adet tarihimden 6 gün önce yaptırdım 0.100 dü. Adet günümde 8. Umutlandırmak istemem ama hayırlısı 🥰
Mrs40 Gizemnaz_ ben öğrendim. Ama çok tuhaftı 10dan fazlaidrar testi pozitifti kan negatifti 5 gün sonra verdıgım kan pozitif çıkmıştı
sinber papatyaa1 ben de dayanamadım din yaptım regle 6 kala 0.08 çıktı regli bekliyorum bana da dua eder misiniz
papatyaa1 sinber tabi ki rabbim öncelikle size sonra da isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu. Dularım sizinle ve tüm isteyenlerle ..