maviserceli32 Geceleri aniden bacak kramplarıyla uyanıyorum, özellikle son iki gecedir. Azaltmanın veya kurtulmanın yolu var mıdır? 24. Haftadan sonra bariz belli oluyor.
Akurt maviserceli32 magnezyum canim doktorunla konusursan kramplarim var diye o sana gerekli olan magnezyumu yazar. Ama ben kullandigim halde hala kesilmedi kramplarim
Eymeninannesiii maviserceli32 bende öyleyim maalesef soda içiyorum magnezyum içiyorum süt yoğurt peynir filan bunları da yiyorum düzenli besleniyorum ama oluyor maalesef tam alt arka bacağıma giriyor girdiğinde cimcik atıyorum geçiyor yavaş yavaş
Meltemkd maviserceli32 bende geceleri kramp ağrısıyla bağırarak uyanıyorum iki kere geldi başıma 30.haftamdayım 😣 nasıl geçer acaba
Syma95 maviserceli32 bende 31 haftamdayım ara ara gece giriyor çok kötü bişey ya. Hergun 1 tane madensuyu içiyorum. Süt.yogurt peynir yiyorum ama oluyor genede. Sanırım magnezyum kullanmak gerekicek
Tugce48 maviserceli32 soda iç ve muz ye ikiside kramplara iyi geliyor benimde çok oluyordu olmuyor artık 26. Haftamdayım
Syma95 maviserceli32 o soruyu bende sormuştum burda daha önce . verir demişlerdi . Eczaneden kendinde alabiliyorumusun
Cdmcvk maviserceli32 canım 33 haftalığız hemen hemen 1 aydan fazladır magnorm kullanmaya başladım ama yine de oluyor . Çoğu zaman 2 bacağıma da üst üste olduğu oluyor. Günlük sade soda içiyorum ilacım da bitmişti aldım onu da içiyorum çok şükür bu bir haftadır olmuyor 🙏🏻 Doktorunla konuşursan sana ilacını verir ilaç dışında soda içebilirsin 🥰
Kivilcimsnm maviserceli32 Hergün en az bir muz yiyebilir ve sade soda içebilirsin sodayı farklı markalar alırsan daha iyi olur herbirinin magnezyum değerleri farklı oluyor çünkü doktorun uygun görürse magnezyum desteğine başlarsınız zaten