Cemre2 Benim de 32+5 suyum geldi Ocak ayında ,22 gün kuvezde kaldı kızım 1890 Gr doğdu .Şuan evimizdeyiz 2600 civarı.İnsaAllah sizin bebisler de çabuk toparlar .