Ruzgarperisi Dün akşam karda ayağım kaydı sırtüstü çok kötü düştüm. Hamileyim 6+5 . Bebeğime bişey olmaz dimi. Kendimi normal hiss ediyorum.azcik sırtım agriyor. Onun dışında iyi hiss ediyorum .
BusraDevlet83 Ruzgarperisi Geçen akşam popomun üstüne hafif düştüm. Ve o akşam hemen acile gittim. Önlem şart bu dönemde. Özellikle ilk üç ay. En kısa zamanda doktora gitmenizi tavsiye ederim. Hatta şimdi hazirlanabilirsiniz.
Ruzgarperisi Dilaraa25 gidiyim dimi(( hem korkuyorm. Hemde bişey olmaz diye düşünüyorum .çünkü kendimi iyi hiss ediyorum
BusraDevlet83 Ruzgarperisi Çarşamba geç. Bu tip konular önemli olabiliyor. Illa birşey olacağından değil ama tedbir gerekli. Hele ki sizin haftalarınızda.