Merhaba canlarim..hamileligimin ilk gununden burda sizlerle beraber oldum.paylawdim.bazen atlatdigim zor gunler bazi arkadawlarima yardimci olmama vesile oldu..cox uzun bir yolculugun ardindan artik bende bir anneyim😍😍 Ve mutlulugumu , korkularimi sizlerle paylawmak istedim💝 Ilk bawtan kanamayla gelen bir hamilelik surecim vardi.cok zordu😔burda bilen arkadawlarim, destek veren arkadawlarim vardi.Allah hepinizden razi olsun🥰Yani hamileliyim yatarak gecti.cok uzun uzun yazibta sizleri yormak istemem.Gecelim dogum surecime🙃 Gecirdigim hamilelikten dolayi normal dogum yasaklanmiwdi.Sezeryan olacaktim.Bana doktorum mart 2 tarihini uygun gormuwdu son defa yanina gitdigimde..ancak ara ara sancilar, agrilar derken kendimi 37 haftamda doktorun yaninda buldum ve bir hafta daha bekleyelim sonra alacagiz dedi..Bu bir hafta benim icin o kadar uzun bir sure oldu ki, inanamazsiniz.Hic bir wekilde korkum yok.sadece bebegimi alacagim gunun hayali var😍 Odemler oluwtu , artik ayaga bile kalkamaz oldum.cok zordu benim icin gecen bir hafta.bide minnacik biriyim, onunda yani sira katkisi oldu tabi🙈 Ee boyle gecirdik bir haftamizi ve geldik wubatin 27ne..tam iki gun once.saat 7bucuk hastaneye yatiwim yapildi.Serumlar, igneler falan derken bir baktim artik vakit gelmiw.Bu arada hic korkmadim, kendimi kasmadim..Kizlar korkacak hic bir wey yok.Ben spinal sezeryan istedim.ve cokta guzel oldu.Hic bir wey hissetmedim.biraz bebegi cikarirken sallanma hissetdim, “o ne oyle?” Diye sordum hemwireye😀 Gulerek kizin geldi dedi..Yaaa bi baktim dunyalar tatlisi, minnow kizim artik doktorumun kucaginda😍cok wukur🙏🙏 Sezeryan olacak kizlarim hic bir weyden korkmaniza gerek yok.her wey aniden geliwiyor zaten.Kabul ediyorum birazcik agri sizi oldu sonrasinda, halada var ama bebegimi kucagima aldigim an bir weyim kalmiyor..yani o agrilari, acilari unutduruyor meleginiz size..Ve emin olun, hic bir duygu bunun yerine koyulamaz..Evet canlarim iwte boyle🌹 cok konuwtum galiba🙈yorduysam ozur dilerim.kisa olmasina ozen gostersemde yine birazcik uzun oldu😀🙃 Mazur gorun💝 “Zorlu bir yolculugun sonu” diye bir isim taktim seruvenime❤️ InwAllah her biriniz icin her weyin hayirlisi olur🙏 Rabbim her kese nasip etsin saglikli gebelik ve saglikla gelen minik melekler🙏🙏🙏yazmadigim cok weyler oldu kizlar.sizleri merak etdiren konulara cevap vermeye her an hazirim.ne isterseni sora bilirsiniz.Opuyorum sizleri💋😘🌹iyiki gelmiwim, iyiki katilmiwim araniza💝💕