Arkadaşlar biliyoruz ki herkes bir değil herkesin bebeği aynı olacak diye bir durum söz konusu değil.. bazı bebekler iri olduğu gibi bazıları zayıf ve minyon olabilirler. Nacizane fikrim kilo ve boy sormayın. Kendim için asla ama asla demiyorumbebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yok elhamdulillah ama bebeği zayıf ve küçük olan anneler aşırı üzülüyorlar aynı haftada neden benim bebeğim küçük , zayıf , yediğim yaramıyormu bebeğime faydam olmuor mu die düşünüyorlar. Ve strese giriyorlar. Buna hiç hakkımız yok inanın..Bu konuda daha düşünceli anlayışlı olursak daha iyi olur .. teşekkür ederim şimdiden