humanisa Kızlar 36+4 haftaligim bbeyim 3 kilo sezeryam olcam acba bebeğimi kuvesde birakilarmi bilgisi olan lütfen crbaba verimi😟
humanisa Tugba cnm şuan tansiyon yüksekliğinde yatisim yapıldı ya bu aksam yada yarin büyük bi ihtimale
Tiredmom niye kalsin canım ya 36 herşey bitiyor çok şükür kilosuda güzel benimkide 36+3 3kilo ben normal bekliyorum ama taş oldum sanki artık gelseler ya kavuşsak çok zor son zamanlar
Tiredmom humanisa ne güzel kavuşacaksın meleğine hani şuan doktor dese gel alalım sezeryanla koşarım çok yoruldum bi tek ben miyim diom bazen ama herkes aynı galiba hiçç bi iş göremiyorum karnım taş içim acıyor sağlıkla kavuşun sizde inşallah