Bende 15 haftalığım canım bahsettiğin ağrılar bendede var bende en son pazartesi gitmiştim doktora bazen bende inş bebeğime birşey olmamıştır falan diye düşünmüyor değilim benimde bir kaç gündür batma falan oluyor kasıklarımda ağrılar oluyor ve gaz sancısı🤦♀️ Ay Allah yardımcımız olsun inş iyi geçer hamileliğimiz🤲