Sıra geldi dogum hikayemi anlatmamam sevgili anneler 🥰🥰
Normal doğumdan çok korkuyordum hamile kaldığımdan beri hep sezeryan isdedim normal dogum asla isdemedim 02.01.2020 daha dogumuma tam bi hafda vardi normalde evde oturuyordum tv ye bakiodum.bi anda sancilarim aartmaya basladi gulerek gecdim sancilarima saat 14.00 falandi saat 16.00 oldu sancilar gittikce artti kokrmaya basladim annemle babami cagirdim direk hasdaneye gittim hasdaneye gittigimde saat 18.00 ydi ve islemlerim yapildi sancın var ama acilmam 1cm dedi yatisini yapalim isdersen dedi yatisim yapıldı sanci odasina çikdım gece 1 e kadar guluodum odada eğleniodum sancim az azdi gece 2de sancim coğalmaya basladi saat 5 oldu nst cekdiler nst de sancin hic yok dediler boyle kala kaldim sanci cekerim acilmama bakdilar 1 cm gine saat sabah 10 oldu dokdor geldi sancin yok açılman da hala 1 cm dedi ben dayanamiom dedigim sürece dokdor 10 cm açilana kadar burdasın suni sanci verelim dediler isdemedim sezeryan isdedim asla yapamayiz yasak dedi bebekde sıkıntı olmadigi sürece bi devlet hasdanesi ve hasdaneden cikdim ozele gittim özele gittigimde özel tam 5.5 santim dedi bu arada arabada gezmek çok faydaliymiş anneler ve hic bir zmaan kasmiycakmışım kendimi buda onemli sonra devlet hasdanesine geldik 6.5 santim olmus dogumhaneye aldilar ve saat 13.30 dan 16.20 e kadar sanci cekdim suni sanci isdemedim bide o haldeykende catala alacaklar artik 10 cm oldu ama o catala çıkarken korka korka çikdim ölürüm ben die saat tam 16.35 de kızımı dün yaya getirdim fatma beyzami evet cok uzun oldu ama size tavsiyelerim şunlar sakin korkmayin normal dogumdan ben en basından korktum ama gercekden öyle deilmis normal doğum yaptığım icin asla pişman olmadim normal dogum yapdim hemen yürüdüm çocuğumu emzirdim eskisi gibi yürüdüm ama sadece dikişlerim batiodu o kadarda olcak benden size tavsiye normal dogumdan asla korkrmayin ve ben ikınamadigim icin kesdiler ve benim dikisim 8 taneydi sadece yapmaniz gerekn kasmayın kendinizi ve onlar ne diosa onlari yapin ❤🥰🥰